Background Color:
 
Reset
خدمات پس از فروش

 

خدمات پس از فروش

مدیریت شرکت ونوش، احترام و ارزش خاصی برای مشتریان خود قائل است و معتقد است فروش محصول به مشتری، نقطه آغاز روابط بلند مدت شرکت ونوش با مشتری است. از این رو بر ارائه خدمات پشتیبانی از محصول و پاسخگویی شایسته و مستمر به مشتری، توجه ویژه ای دارد.
کلیه مشتریان و مصرف کنندگان شرکت ونوش در سراسر ایران، می توانند جهت دریافت مشاوره و راهنمایی با اعلام درخواست خود از خدمات پس از فروش، با شماره  تلفن های واحد خدمات پس از فروش شرکت ونوش تماس گرفته و درخواست خود را مطرح نمایند.
واحد خدمات پس از فروش شرکت  در روزهای کاری (به غیر از ایام تعطیل) در ساعات کاری به شرح جدول زیر در خدمت مشتریان محترم می باشد.

 

ساعات پاسخگویی به تماس ­ها

شنبه تا چهارشنبه: ۱۸ ـ ۸:۳۰

پنجشنبه : ۱۴ ـ ۸:۳۰

 

خدمات پس از فروش شرکت ونوش شامل خدمات گارانتی (ضمانت) است. 


خدمات گارانتی (ضمانت)


خدمات گارانتی مربوط به تعهدات شرکت ونوش برای رفع خرابی محصول یا تعویض محصول یا اجزای آن تحت شرایط گارانتی و در دوره گارانتی، برای تمام محصولات تولیدی می باشد.
محصول تحت گارانتی، محصولی است که:

 تاریخ خرید ثبت شده در برگه گارانتی و فاکتور خرید که هر دو می بایست به مهر فروشگاه ممهور شده باشند، حاکی از آن باشد که محصول در ۱۲ ماه اخیر خریداری شده است.
• محصول پیش از زمان درخواست خدمات گارانتی، توسط تعمیرکاران غیر مجاز، تعمیر یا دستکاری نشده باشد.
 محصول بعلت حمل و نقل، ضربه، استفاده غلط یا بی توجهی به دستورالعمل های ذکر شده در دفترچه راهنمای همراه محصول، نوسانات برق، آتش سوزی و حوادث طبیعی دچار آسیب نشده باشد.
تمام هزینه های خدمات گارانتی اعم از تعویض یا تعمیر محصول و اجزای آن، بعهده شرکت ونوش می باشد و هیچ گونه هزینه ای از مصرف کننده دریافت نمی شود.